• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

The Orange Room - Lebanon's number one discussion forums


بعد الرابية.. هذا هو مفتاح «بيت الوسط»!

  • 171
  • 0
مفتاح «بيت الوسط» – مقر الرئيس الحريري – في يد جُمانة. الاتصال متاح للصحافي لطلب موعد لحديث كما للمعجبين. يمكن أن تتصل معجبة لتسأل عن إمكانية لقاء «الشيخ» سعد للإعراب عن إعجابها تمامًا كما كانت تفعل رولا نصار – قبلها توفيق وهبة – بأجندتها إثر إدارة الرئيس عون كتلة التغير والإصلاح أم عقب تحريره على يد «مناصريه» من المنفى المظلم. يظهر بين كل هذه الثنايا نادر الحريري: من هو؟

يعرف ولا يعرف عنه الكثير. يظهر في أروقة صحيفة «النهار» بصفته عضو مجلس إدارة ولا يظهر كاتبًا في جريدة «المستقبل» الإداري فيها كما القناة. هو في عمق صحيفة «الأخبار» بالصداقة التي تربطه برئيسها فيكاد يخبرك مثلًا الزميل سعود، الذي سمى ابنه تيمنًا باسم زوجة نادر، كيف أن نادر أمضى السهرة أمس مع شلّة الأصدقاء وعمّا كان الحديث وكيف أن الآن عون، قريب...

Biases inside corporations

  • 196
  • 11
Ars Technica


Google fired James Damore for a controversial gender memo—now he’s suing

Google CEO Sundar Pichai...

What we like talking about

Lets get personal a bit

Watching kadh wjam...never thought I would like such shows, but it's actually well done n very funny...
Great discovery yesterday night, Sami Clark is the voice behind Grenizer????!!! I had no fk idea!!!!! Was overwhelmed with nostalgic feelings of joy...and shock haha! I was a bit bored by the repertoire he was singing in down town, well not personally but kinda feeling bad for him thinking all that young crowd was not relating to him in anyway, wondering why they invited him, then suddenly BAM! EPIC MOMENT!
Happy New Year from Samoa! (Ok I don't live there I'm kidding lol but wanted to be the first to wish you all a fruitful and exciting 2018 blessed with health, prosperity and peace! And lots of petrol in our sea hopefully and bahbouha for everyone, if they let us ! :)
Indie
Indie
Happy new year to you and to all Oroomers. I wish you all health, wisdom, joy, love, and serenity. Cheers!