The Orange Room - Lebanon's number one political & social discussion forums


بعد الرابية.. هذا هو مفتاح «بيت الوسط»!

  • 199
  • 0
مفتاح «بيت الوسط» – مقر الرئيس الحريري – في يد جُمانة. الاتصال متاح للصحافي لطلب موعد لحديث كما للمعجبين. يمكن أن تتصل معجبة لتسأل عن إمكانية لقاء «الشيخ» سعد للإعراب عن إعجابها تمامًا كما كانت تفعل رولا نصار – قبلها توفيق وهبة – بأجندتها إثر إدارة الرئيس عون كتلة التغير والإصلاح أم عقب تحريره على يد «مناصريه» من المنفى المظلم. يظهر بين كل هذه الثنايا نادر الحريري: من هو؟

يعرف ولا يعرف عنه الكثير. يظهر في أروقة صحيفة «النهار» بصفته عضو مجلس إدارة ولا يظهر كاتبًا في جريدة «المستقبل» الإداري فيها كما القناة. هو في عمق صحيفة «الأخبار» بالصداقة التي تربطه برئيسها فيكاد يخبرك مثلًا الزميل سعود، الذي سمى ابنه تيمنًا باسم زوجة نادر، كيف أن نادر أمضى السهرة أمس مع شلّة الأصدقاء وعمّا كان الحديث وكيف أن الآن عون، قريب...

Biases inside corporations

  • 234
  • 11
cropped-ars-logo-512_480-32x32.png
Ars Technica


Google fired James Damore for a controversial gender memo—now he’s suing
23811117382_add4c8731a_k-800x450.jpg

Google CEO Sundar Pichai...

What we like talking about

Lets get personal a bit

Mkamlin! Love the new campaign, simple and str8 to the point. Maybe a bit cliche with the hand, but for some reason I like it. Its funny tho, I only realized it was tayyar's after the 3rd or 4th billboard, I was always staring just at the flag wondering if it's real or a render lol.
is this a chat room or status update section or what exactly ?
Jo
Jo
Thats her
spacecreature
spacecreature
Seriously??? Lol Very beautiful woman :D I seriously thought it was some famous celebrity or an adult star of some sort lol. Would be sad to see her delete her profile here haha. @Jo do something!
spacecreature
spacecreature
Ah my mistake ...turns out it was @Chanklish that wanted to leave. False alarm ;)
كواليتي_وعنصريه_تلفزيون_المر#
Hilarious trend and well deserved!
spacecreature
spacecreature
Lol @Isabella Fat gay guy hahaha! First the blacks now the LGBT, watch out girl ! ;)
Isabella
Isabella
Lol honestly if you see that guy you will understand what I'm talking about he's just annoying af! His sexual orientation has nothing to do with it, I don't think he's out anyway lol he just seems gay
spacecreature
spacecreature
I am teasing you haha

Everyday is someone's birthday here :)