• Before posting an article from a specific source, check this list here to see how much the Orange Room trust it. You can also vote/change your vote based on the source track record.

Should the WESTERN countries fear the spread of Islam ?

!Aoune32

Well-Known Member
I was born and bred in Sydney and have seen enough good Muslims and Christian Lebanese and enough scum Lebanese Muslim and Christians. His statement is totally biased, bigoted, and sectarian, and applies to wahabi inclined muslims. The majority of Lebanese Muslims in Australia are law abiding citizens. Yes there are bad apples, but to label this and associate it with Islam is piss weak from the keyboard warrior.

This keyboard warrior has a point whether you want to accept it or not. The majority of muslims in Australia are sunni 90% in fact, thats point 1. The majority of them are the wahabi inclined muslims. So you have an issue speak to them not to me. I am not the one who is participating or acting up. Blame your own kind you bad apple!
 

The_FPMer

Well-Known Member
 

theMightyRedV

Well-Known Member
buddy ma3andak anything to share don't say anything ahsan. ka2ano fer2ane ma3e what you parasites think aslan. keep going turtle. blaming others for your fu** ups.
Lol. When did i blame others for anything ya jerban. When you want to generalise, you're just making yourself look like an []. Keep hiding behind your hate ya ouwatje lol
 
Last edited by a moderator:

HannaTheCrusader

Legendary Member
Orange Room Supporter
another white who was weaponized by the religion f peace
going to EU
as of they dont have enough swines there

why woudnt he choose, turkey, uae. saudi, indonesia,
man, we are lucky he hasnt chosen lebanon, anno you think we could have stopped him
hariri, mikati and ahel al sunna would have been at the airport receiving him


he decided to choose a keffar oumma


من المقرر إطلاق سراح مقاتل أميركي سابق في حركة طالبان، ألقي القبض عليه بعد أشهر من أحداث 11 سبتمبر 2001، بعد 17 عاما من السجن، على الرغم من دعمه لجماعة إرهابية متطرفة.

سيتم إطلاق سراح جون ووكر ليند (38 عاما)، من السجن في مايو المقبل، لكن المسؤولين يقولون إن ليند، وهو من ولاية كاليفورنيا بالولايات المتحدة، لا يزال متمسكا بنفس المعتقدات التي كانت لديه في عام 2002.

وكان ليند من بين مجموعة من مقاتلي حركة طالبان الذين أسرتهم القوات الأميركية في نوفمبر 2001، بعد أشهر فقط من هجمات 11 سبتمبر وبداية الحرب على أفغانستان، وفق ما ذكرت صحيفة "ديلي ميل" البريطانية، الخميس.



وأطلق على ليند اسم "المعتقل 001"، واعتقلته القوات الأميركية وهو في العشرين من عمره، وفي عام 2002، أدين بدعم طالبان وحُكم عليه بالسجن لمدة 20 عاما.

وفي عام 2016، كشف المركز الوطني لمكافحة الإرهاب أن ليند كان لا يزال يواصل الدعوة إلى ما يسميه بـ"الجهاد العالمي"، وأنه استمر في "كتابة وترجمة النصوص المتطرفة العنيفة".

وأشارت وثائق إلى أن ليند أخبر في عام 2015 منتج أخبار تلفزيوني "أنه سيواصل نشر معتقداته المتطرفة بعد إطلاق سراحه".

وذهب ليند إلى الشرق الأوسط في عام 1998، حيث ترك المدرسة الثانوية في السابعة عشرة من عمره، ووصل إلى اليمن لتعلم اللغة العربية بدعم من والديه.

بعدها ذهب إلى باكستان وانضم إلى مجموعة كانت تقاتل من أجل مساعدة إقليم كشمير على نيل الاستقلال عن الهند.

وقد وصل ليند بعد ذلك إلى أفغانستان، وقضى 7 أسابيع في معسكر تدريبي لإعداد مقاتلي طالبان. وهناك التقى مع زعيم تنظيم القاعدة الراحل أسامة بن لادن.

ولم يكتشف والدا ليند، اللذان فقدا الاتصال به بعد ذهابه إلى أفغانستان، مكان وجوده إلا من خلال مقابلة أجرتها "سي إن إن" معه عقب اعتقاله.

وفي السجن، تقدم ليند بطلب للحصول على الجنسية الأيرلندية، ومنذ ذلك الحين أكد أنه يعتزم الانتقال إلى هناك بعد إطلاق سراحه.

وعندما قدم طلبا للحصول على الجنسية، قال ليند إنه سيشرح للحكومة الأيرلندية كيف أن "ظروفه الخاصة" ستجعل "البقاء في الولايات المتحدة أمرا مستحيلًا".

وذكرت حكومة أيرلندا أن ليند لن يُمنع من دخول الدولة.
 

GrumpForTrump

Legendary Member
Orange Room Supporter
Greece bows down to the wishes of Muslim refugees.

Greece's leftist government on Friday said an official mosque in Athens, over a decade in the making, would open by September to satisfy a longstanding demand by tens of thousands of Muslims in the capital.

Athens is the only European capital without an official mosque.

m.naharnet.com/stories/en/261198-first-athens-mosque-to-open-by-september


Di3anik Greece? ;(
 

Frisbeetarian

Legendary Member
As long as Western nations keep protecting their liberal and democratic ideals, there is nothing to fear. Right wing nuts want you to feel scared that an Islamic tsunami is headed their way (when there simply sin't). And left wing nuts want to give up their own culture for the sake of political correctness and identity politics.

Go look for liberal ideals in the torched fields of northern Vietnam and the millions of graves in Algeria. Nothing more hilarious than a liberal so entranced by his/her own delusions as to not see the world for what it actually is.
 
Top