The Hizbollah حزب الله‎ Official Thread (News, Updates and General Discussions)

flag-waver

Legendary Member
ذكرت إذاعَة لبنان الحرّ أَنَّ عناصر من حزب الله بلباس اسود وبكامل أسلحتهم نفذوا انتشارًا كثيفًا في جرود عيون السيمان ونصبوا حاجزا على بعد كيلومتر واحد من حاجز الجيش اللبناني في الطريق القديم المفرق المؤدي الى زحلة (القادومية).

وأفاد مواطنون بِأَنَّ عناصر الحزب نصبوا كاميرات مراقبة في المكان وعمدوا الى إيقاف بعض السيارات من دون معرفة خلفيات التوقيف.

واشارت إذاعَة لبنان الحرّ الى ان الحزب كان كثف من تواجده بالاليات العسكرية ليلا في جرود عيون السيمان والعاقورة في اعقاب احداث الطيونة ما اثار قلق المواطنين في المنطقة.

1636802559867.jpeg

https://www.lebanonfiles.com/articles/أبرز-العناوين/بالصور-انتشار-عناصر-حزب-الله-بأسلحتهم/

They haven’t learnt l hay2a. They went an ass kicking.
 

flag-waver

Legendary Member
ذكرت إذاعَة “لبنان الحرّ” أَنَّ عناصر من حزب الله بلباس اسود وبكامل أسلحتهم نفذوا انتشارًا كثيفاً في جرود عيون السيمان، ونصبوا حاجزاً على بعد كيلومتر واحد من حاجز الجيش اللبناني في الطريق القديم المؤدي الى زحلة (القادومية).


وأفاد مواطنون بِأَنَّ عناصر الحزب نصبوا كاميرات مراقبة في المكان وعمدوا الى إيقاف بعض السيارات من دون معرفة خلفيات التوقيف.

واشارت إذاعَة “لبنان الحرّ” الى ان الحزب كثف من وجود بالاليات العسكرية ليلا في جرود عيون السيمان والعاقورة عقب احداث الطيونة ما اثار قلق المواطنين في المنطقة.

 

flag-waver

Legendary Member
أفادت "المركزية"، نقلاً عن مصادر عليمة، بأن ما يجري في جرود منطقة عيون السيمان منذ ثلاثة أيام هو عبارة عن مناورة صامتة تُحاكي التطورات اللبنانية الأخيرة، من خلال معسكر تدريب أقامه الحزب لعناصره وفكّكه اليوم.

https://www.mtv.com.lb/News/مــحــلــيــات/1232654/معسكر-تدريب-لـ-الحزب--ومناورة-في-جرود-عيون-السيمان
 

flag-waver

Legendary Member
اعتبر عضو تكتل الجمهورية القوية النائب زياد الحواط أن “عراضة القمصان السود لحزب الله في جرود عيون السيمان لا تخيفنا فمن تصدى لجيوش الغزاة لا تخيفه عراضة إضافية”.

وتابع عبر “تويتر”، “ما لم تقم القوى الامنية بوقف هذه التجاوزات المتنقلة لمسلحي حزب الله سيندفع كل طرف لبناني لإيجاد السبل لحماية مناطقه بقواه الذاتية خصوصا أن لا عدو إسرائيلي في عيون السيمان”.


get ready for another tayyoune
 

Rockies

New Member
Wow. Ba3ad chway mafik tesma3 sawto lal MP. He must be shy. They should be telling HA to shut the **** up ba2a. You are not the whole state nor the whole country and your stupidity is affecting us. From your high tones against KSA and the Gulf to your smuggling drugs to KSA to weapons smuggling across the border to your oil and tanks coming from Iran. You are not the state. You are a party within the state metlak metel any other party. Enough is Enough… As Geagea 2al tale3 dina mn HA.
The multi facet Lebanon doesn’t work anymore with KSA. All Lebanese as 1 package is just thd right approach
 

Savo

Well-Known Member
Orange Room Supporter
Hezbollah in a meeting organized by a neo fascist organization called casa Pound . Roma 2015

al-moussawi-khrais-soso.jpg


fakhri-khrais-de-candia.jpg


The fascist Roberto fiore

fioresiria.jpg

That what peopel usually called " desperate loosers behaviour " :)
 
Liberating Shebaa starts in Bogota

Colombia has said it is monitoring the activities there of the pro-Iranian group Hizbullah, accusing it of having conducted criminal activities.

"Two months ago we had to deal with a situation where we had to organize an operation to capture and expel two criminals commissioned by Hizbullah with the intention of committing a criminal act in Colombia," Defense Minister Diego Molano said in an interview with the daily El Tiempo.

He provided no details of the government operation.

But the newspaper, citing sources in Colombia's military intelligence services, said the Lebanese Shiite movement was spying on American and Israeli businessmen in Colombia.

Colombia has a sizable Lebanese community.

Hizbullah has been reported to have a presence in Venezuela and other Latin American countries.

Molano said there was a "risk with Hizbullah in Venezuela and what its links to drug traffic or terrorist groups on the Venezuelan side (of the border) could generate for national security."
 

flag-waver

Legendary Member
بعيداً عن رسم سيناريوهات مضخّمة، لم يكن الانتشار المرافق لمرور الموكب الأمني لرئيس المجلس التنفيذي لحزب الله السيد هاشم صفي الدين في قرى البقاع لافتتاح مشاريع إنمائية، مفاجئاً لأحد. غير أنّ الجديد في المشهد هو تسريب الصور، التي قرأ فيها البعض رسالة مقصودة من حزب الله. ولكن في أيّ اتّجاه؟

https://www.lebanonfiles.com/articles/أبرز-العناوين/%E2%80%8E%E2%80%8Fرسائل-الحزب-من-عيون-السيمان-إلى-قائ/
 
Top